Webdesign voor Easter Egg
Hans Oosterhoff is het brein achter Easter Egg. Hij bedenkt al 25 jaar innovaties voor klanten als Ducati, Volvo, Ducati, Yamaha, Koninklijke Pannevis BV en Philips. Zijn oplossingen geven antwoord op de vraag ‘Wat zou de eindgebruiker in de toekomst verwachten?’
Over de website en fotografie
De naam Easter Egg is bewust gekozen en het idee van een ‘Easter Egg’ hebben wij ook bewust gekozen bij het ontwerp voor de website. Deze term komt uit de videogame-wereld. Het gaat hier om een verborgen boodschap, locatie of object, verwerkt in een spel. De eerste Easter Egg werd ontdekt in het spel ‘Adventure’ op de legendarische Atari 2600.
De website voor Hans Oosterhoff moest dus ook niet meteen alles prijsgeven; er moest iets te ontdekken overblijven. Daarom is er voor gekozen om de fotografie te doen bij de opkomende zon met mist. Dit betekende dat we al voor 6 uur klaar stonden op de fotolocaties rondom het natuurgebied de Weerribben.
Opdrachten zoals deze, waar je de vrije hand krijgt, zijn het mooist om op te pakken en geven vaak ook het beste eindproduct. Alle teksten zijn geschreven door Johan Debbenhof van Johan Schrijft!
- Category : Photography / Web Design
- Date : 2022-01-17
- Webdesign: Up North
- Tekst: Johan Debbenhof
- Fotografie: Sjoerd Banga